poniedziałek, 20 lutego 2012

Outfity i inspiracje

  Kolejna notka, którą dzisiaj piszę, tym razem coś związane z modą,a dokładniej to outfity oraz ubrania które mi się podobają ;) Łączyłam po 6 na jednym zdjęciu, żebym mogła pokazać więcej zajmując mniej miejsca:
 ŁĄCZKA
 KORONKA:
 MARYNARKI:
 MOTYW FLAG AMERYKAŃSKIEJ I BRYTYJSKIEJ:
 PAZNOKCIE:
 TUTAJ POMIESZANE STROJE:
 I TUTAJ TEŻ POMIESZANE ;)
 SZORTY:

Teraz inspiracje (osoby,które mnie inspirują):
MILEY CYRUS:
 LEIGHTON MEESTER:
 DEMI LOVATO:
RIHANNA:
 
SELENA GOMEZ
  
TAYLOR SWIFT:

POMIESZANE:
 

5 komentarzy:

  1. Zawsze podobała mi się moda na flagi amerykańskie. Te gwiazdki:)Dużo koloru zapowiada się na wiosnę, co jest ogromnym plusem, bo jest okazja zaszaleć z jaskrawymi barwami.
    Powodzenia, w znajdywaniu nowych inspiracji:)
    Pozdrawiam - Xenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za komentarz:)
      I mam pytanie: czy podobała Ci się ten post,czy te inspiracje i outfity przyciągają wzrok? Pytam się bo nie jestem pewna czy robić kolejne ;)

      Usuń
  2. Jestem wzrokowcem i podoba mi się tego typu post ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za pomoc :) Będe publikowała więcej postów tego typu.

      Usuń