poniedziałek, 20 lutego 2012

Ferie-ciąg dalszy :)

Teraz jestem u cioci,ale jest taka mała zmiana planów. W czwartek wieczorem wyjeżdżam na Mazury (do Olsztyna) z czego bardzo się cieszę, bo dawno nie tam nie byłam. Wcześniej jeździłam w te miejsca w wakacje i w ferie, a nawet w jakieś długie weekendy :)
Wczoraj w nocy (od 00:30) oglądałam fajny horror na canal+ "Diabeł", spodobał mi się i polecam Wam abyście go obejrzeli, bo trzyma w napięciu  i nawet poucza (to prawie na samym końcu). Tutaj macie mały opis ze strony  Filmweb:
Piątka przypadkowych ludzi zostaje uwięziona w windzie: młoda kobieta (Bojana Novakovic), mechanik (Logan Marshall-Green), starsza kobieta (Jenny O'Hara), ochroniarz (Bokeem Woodbine) i sprzedawca (Geoffrey Arend). Wszystko wydaję się normalne, aż do momentu, kiedy gasną światła i rozlegają się krzyki nieznanej osoby. Uwięzieni, bez możliwości ucieczki, odkrywają, że każdy z nich skrywa mroczny sekret i uświadamiają sobie, że to co ich spotyka, nie dzieje się bez powodu. Jedno z nich jest diabłem.
Macie tutaj jakieś zdjęcie: 
Jeszcze mam trochę nowych zdjęć+ zdjęcia tej odżywki  i lakieru do paznokci;)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz