niedziela, 13 maja 2012

Mieć marzenia, to rzecz piękna. Mieć z kim marzyć, to chwila bezcenna.







 Dzięki za tyle wyświetleń strony ;D

Jak już obiecałam cytaty:





I nic chyba tak nie boli jak puste obietnice składne przez osoby na których zbyt mocno nam zależy.

Kocham muzykę, ale ona nie przytuli i nie powie 'kocham'

Dobrze wiem, że czasem bardzo trudno mnie kochać, ale chyba łatwo zobaczyć miłość w moich oczach.

Przy tobie sensu nabiera słowo przyszłość, przy tobie sny i marzenia to rzeczywistość

Coś z każdą sekundą coraz bardziej rozrywa Cię od środka i chcesz krzyczeć, wytykać całemu światu, że dosłownie wszystko się sypie, ale milczysz, bo nic, zupełnie nic, żadne słowo, czy gest - nie obrazuje tego, co czujesz, uczucia, które Cię wyniszcza.

Uwielbiała się z nim przekomarzać, udawać obrażoną, bo wtedy podchodził do niej, obejmował i całował jak nikt inny.

Każdego wieczoru przed snem tworzę najpiękniejsze i najbardziej nierealne historie z nami w roli głównej.

Mówimy, że nie potrzebujemy miłości, że nie teraz, że nie jest potrzebna, że nie kochamy. Ale tak naprawdę, każdemu serce się smuci, gdy widzi zakochaną parę. Każdy z nas potrzebuje choć trochę uczuć, nie zaprzeczajcie prawdzie. Przecież to nie wstyd.

Szanuję osoby które zachowują się wobec mnie tak samo w towarzystwie, jak i sam na sam.

Spójrz mi w oczy, wiesz przecież. Nikt Ci tego nie dał, nikt Ci tego nie zabierze.

Nigdy nie wierz w nocne rozmowy. Stracą cały sens, gdy tylko wzejdzie słońce.

Mieć marzenia, to rzecz piękna. Mieć z kim marzyć, to chwila bezcenna.

Mam w swoim życiu taką osobę, na której widok mimo wszystko zawsze się uśmiecham. 

Muzyka jest odpowiedzią na wszystko,jest jak rada na całe życie.

Kiedy dziewczyna jest wolna, nie znaczy, że nikt jej nie chce. To znaczy, że nie bierze pierwszego, lepszego gówna.

Jeśli pewnego dnia poczujesz czyjąś obecność za plecami to będę ja i moja miłość do Ciebie.

 http://www.youtube.com/watch?NR=1&feature=endscreen&v=OJgiz-GFFpE <---Bullet for My valentine-Say goodnight

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz