czwartek, 26 kwietnia 2012

Nie wiesz jakie to uczucie toczyć bitwę o przegrane sprawy.

Hej wszystkim! :*
Przepraszam Was za dosyć długą nieobecność. Niestety nie mogłam i nadal nie mogę wchodzić na komputer, ponieważ mam karę. W ramach przeprosin mam dla Was dużo cytatów oraz inspiracji :) Oraz zdjęcie mojego paznokcia a na nim flaga W. Brytanii :3. Robiłam to po raz pierwszy więc nie wyszło jakoś super,ale nie jest źle. W sobotę kupiłam sobie nowe buty, w Deichmannie (nie wiem jak to się piszę :D), Kosztowały 49 zł,a zdjęcie zobaczycie niżej. Ostatnio mam fazę na moją koronkową spódniczkę i dosyć często ją zakładam. Mama kupiła mi ją w Second Handzie i jest ona z firmy Atmosphere. Wczoraj byłam około 4 godziny na spacerze- 2,5 godziny chodzenia i półtora godziny siedzenia na ławce ;) Więc się lekko opaliłam. Dzisiaj mam zamiar wyjść z tatą i siostrą na dwór.
Chciałam też Wam podziękować za 20 obserwatorów i 905 wyświetleń mojego bloga, no to dobijamy do tysiąca? ♥









To moje życie takim je pozostaw, nie osądzaj bez podstaw, nienawiść na bok odstaw.

Teoretycznie to już koniec, ale praktycznie w środku coś jednak nie pozwala zapomnieć.

Cały dzień może zniszczyć tylko jedna osoba.

Nie wiesz jakie to uczucie toczyć bitwę o przegrane sprawy.

W pewnym momencie, człowiek jest tak przyzwyczajony do samotności, że boi się zakochać.

W prawdziwej przyjaźni nie chodzi o to, żeby być nierozłącznym, tylko o to, żeby rozłąka nic nie zmieniała.

Mogła bym być kimś o kim marzysz, mogła bym być wszystkim o czym tylko śnisz, zawsze piękna, ciągle uśmiechnięta, taka bez humorów, jakiej nie miał nikt.

Fajnie jest mieć kogoś, z kim nawet cisza nie jest krępująca.

Każdy powinien mieć takiego kogoś, kto swoją obecnością wnosiłby spokój w chwilach trudności.   

Ludzie spoglądają na mnie z boku .Różne rzeczy wnioskują z moich kroków.

Lubiła każdą jego cząsteczkę, nie umiała powstrzymać się przed szukaniem go wzrokiem, kochała myśli związane z nim, uwielbiała z nim rozmawiać lecz milczenie za często się wkradało, nie był już tym samym chłopcem w którym się zakochała, zmienił się!











































10 komentarzy:

  1. świetny post kochana, cytaty śliczne ;) bosko wyglądasz w tej spódniczce , mrrr ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie pomalowałaś sb te paznokcie! *__*
    dzięki c:

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne inspiracje :)
    gratuluję obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne inspiracje :))) I śliczna spódniczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne inspiracje. Cudna spódniczka. ;)
    Zapraszam do mnie, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna spódniczka ;33 + cudny blog . Zapraszam do mnie ;pp .

    OdpowiedzUsuń
  8. cześć ; ** otagowaaałam cię ;**
    http://smiling-karolina-b21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ładne buty i spódniczka ;p ♥
    Zapraszam do mnie ^^

    OdpowiedzUsuń